Szukasz sposobu na redukcję kosztów w firmie?

a, w których w starożytności istniały państwa posiadające własny zarząd. Wśród nich można wymienić Majów, Azteków, Tolteków, Inków w Ameryce; Chińczyków oraz chociażby Hetytów, Żydów na Bliskim Wschodzie. Cechy i zadania wymien

Szukasz sposobu na redukcję kosztów w firmie?

Historia adminicji

Źródeł administracji, pojmowanej jako zarząd państwem, należy szukać w starożytnych despotiach wschodnich (Egipt, Persja), a także w innych regionach świata, w których w starożytności istniały państwa posiadające własny zarząd. Wśród nich można wymienić Majów, Azteków, Tolteków, Inków w Ameryce; Chińczyków oraz chociażby Hetytów, Żydów na Bliskim Wschodzie.

Cechy i zadania wymienione powyżej spełniały także systemy urzędnicze starożytnego Rzymu, Bizancjum, XII-wiecznego Królestwa Sycylii czy państwa krzyżackiego. W średniowieczu ważną rolę w procesie administracyjnym spełniał Kościół, pod którego opieką znajdowało się częściowo szkolnictwo, szpitale, przytułki. Współczesny system administracyjny nawiązuje do monarchii absolutnej

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Administracja


Dlaczego warto podpisać umowę z firmą obsługującą wirtualne biura?

Podpisywanie umów podczas zleceń takich, jak prowadzenie wirtualnych biur, jest bardzo dobrze widziane przez nowych klientów. Świadczy to nie tylko o profesjonalizmie firmy zajmującej się prowadzeniem wirtualnej działalności biurowej, ale także zwiększa bezpieczeństwo osób, które korzystają z takich usług. Umowa dotycząca prowadzenia wirtualnych biur zawiera najczęściej wszystkie wytyczne, co ma się zawierać w takiej usłudze. Dzięki temu możemy uniknąć wielu nieporozumień, które szczególnie na początku powstają pomiędzy zleceniodawcą a wykonawcą. Chociaż wiele osób stara się nie podpisywać umów ze względu na to, że siedziba firmy zajmującej się wirtualnymi biurami jest położona w bardzo odległym miejscu, to jednak istnieją obecnie możliwości podpisania takiego dokumentu przez Internet.


Definicja administracji

Administracja (łac. administrare ? być pomocnym, obsługiwać, zarządzać, ministrare ? służyć) ? działalność organizatorska realizowana przy pomocy aparatu urzędniczego, obejmująca zakres spraw o charakterze publicznym, regulowana przez ogólne normy prawne. W innym ujęciu może także oznaczać zarządzanie jakimikolwiek sprawami, własnymi (np. gospodarstwem domowym) lub cudzymi (np. czyimś przedsiębiorstwem).

Jako system, administracja stanowi zbiór powiązanych ze sobą i współpracujących instytucji.



Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Administracja