Dla biznesu: reklama outdoor

adaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem. Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej

Dla biznesu: reklama outdoor

Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów

Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.

Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna


Reklama zewnętrzna , krótka definicja z Wikipedii

Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna


Czy reklama mobilna jest gorsza od bannera?

Pewnie każdy z was kojarzy jeżdżące przyczepy reklamowe z zamontowanym głośnikami, które w kółko na najem reklamy. Jest to całkiem ciekawy sposób na promowanie jakiegoś wydarzenia lub jakiejś usługi. Często korzystają z niego na przykład banki w celu reklamy nowej oferty kredytowej lub lokalne firmy które organizują jakiś event.

Niektórzy mogą uważać, że jest to reklama uciążliwa jednak zazwyczaj czas nadawania takiej reklamy nie przekracza paru godzin. Podczas gdy banery zaśmiecają przestrzeń publiczną cały czas. Można więc stwierdzić, że taka reklama jest mniej uciążliwa niż tradycyjna reklama zewnętrzna